تبلیغات
دانلود مقالات علمی pdf - مطالب اردیبهشت 1392
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :





Powered by WebGozar

یاوری كاظم,اشرف زاده سیدحمیدرضا

در این مقاله یك مدل جاذبه بر اساس اثبات جدید و با واردكردن نسبت صادرات و واردات، و با استفاده از تصریح

 ماتیاس (1997) برای یك طرح فرضی یكپارچگی اقتصادی برآورد شده است. مشخص گردید كشش بلندمدت صادرات

 بزرگتر از واردات است و در بلندمدت پس از یكپارچگی تراز تجاری مثبت خواهد شد. كشش‌های صادرات و واردات 

پس از وضع قید برابری، برابر 011/1 برآورد شد كه نزدیكی آنها به یك را نشان می‌دهد. جملات نسبت صادرات و

 واردات آزمون اثر تشابه وارداتی و اثر آزادی صادرات كشورهای دیگر به اعضاء طرح یكپارچگی بر سطح تجارت

 دو جانبه را مثبت ارزیابی كرده است. كشش واردات نسبت به ذخایر ارزی و نرخ ارز واقعی كم است كه نشان

 می‌دهد تنها رشد بهره‌وری به مثبت شدن تراز تجاری كمك می‌كند


 

منبع:WWW.SID.IR




:: مرتبط با: مقاله اقتصادی فارسی ısı رایگان , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , مدلهای اقتصادی ısı ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392

Impact of personal qualities and management skills of entrepreneurs on venture performance in Malaysia: Opportunity recognition skills as a mediating factor

This research studied the role of personal qualities, management skills, and opportunity recognition skills of entrepreneurs in influencing the venture performance. In this research, personal qualities and management skills were combined into a single construct, qualities-skills. Specifically, this research explored and argued the role of opportunity recognition skills as a mediator between qualities-skills and three measures of venture performance. Additionally, the research addressed the specific components of opportunity recognition skills that had the mediating effect. The study was carried out in Malaysia, a fast developing country in South-East Asia. A questionnaire was designed and sent to 1275 small and medium enterprises (SMEs). The results indicated the following: (1) opportunity recognition skills acted as a “pure” mediator, (2) opportunity recognition skills influenced the venture performance, (3) alertness mediated the relationship between personal qualities and venture performance, and (4) alertness and prior knowledge mediated the relationship between management skills and venture performance. Sales volume, sales growth, and stability in profit were used as measures of venture performance




:: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , مدلهای اقتصادی ısı ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
فرخ سیری منصور*
 
* دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس
 
 

یکی از اقداماتی که شورای امنیت به منظور حفظ و اعاده صلح و امنیت 

بین المللی بر اساس فصل هفتم منشور اتخاذ می نماید، تحریم اقتصادی

 می باشد. مساله اساسی در رابطه با محدودیت های شورا در اعمال 

تحریم های اقتصادی این است که آیا اختیارات شورا را باید کاملا بی حد و

 حصر و خارج از چارچوب موازین حقوق بین الملل تلقی نمود یا اینکه شورا 

در اعمال تحریم های اقتصادی با محدودیت هایی از حیث رعایت قواعد و 

مقررات بین المللی مواجه است؟ منطق حقوقی ایجاب می نماید که 

شورای امنیت به عنوان رکنی از یک سازمان بین المللی و یکی از تابعان

 حقوق بین الملل، در اتخاذ تصمیمات خود و اجرای آنها پایبند به قواعد

 بین المللی باشد؛ زیرا در غیر این  صورت نمی توان انتظار داشت نظام امنیت

 جمعی خواسته های کشورهای برخوردار از حاکمیت را تحقق بخشد. بر این 

اساس شورای امنیت در اعمال تحریم های اقتصادی ملزم به رعایت اصول 

حقوق بین الملل عام، قواعد آمره، قواعد خاص منشور ملل متحد و قواعد 

حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه می باشد.

 
 
 




:: مرتبط با: مقاله اقتصادی فارسی ısı رایگان , اقتصاد سیاسی ، سیاست اقتصادی ، دولت ısı ,
:: برچسب‌ها: شورای امنیت , تحریم اقتصادی , محدودیت های حقوقی , حقوق بین الملل عام , قواعد آمره , منشور ملل متحد , حقوق بشر , حقوق بشر دوستانه ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392



:: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , مطالعات فرهنگی اقتصادی isi , اقتصاد بازار ، بورس ، کسب و کار، سرمایه ، بازاریابی ، بخش خصوصی ısı ,
:: برچسب‌ها: Customer satisfaction with the Bulgarian tour operators and tour agencies' websites , Tourism companies , Websites , Satisfaction , Students , Customers , Bulgaria ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
امیری هادی,چشمی علی
 
 
 

«هسته تورم» مفهومی است که به منظور شناسایی سیاست‌‌های هدف‌گذاری تورم،

 در دهه اخیر شکل گرفته است. با کمک مفهوم هسته تورم، می‌توان سیاست‌‌هایی

 پیشنهاد نمود که بدون آسیب به تولید تورم را کنترل نمایند. تاکنون روش‌های زیادی 

برای محاسبه هسته تورم معرفی شده است که طیف وسیعی از روش‌های آماری

 و اقتصادسنجی را در بر‌می‌گیرد. با توجه به این‌که مفهوم هسته تورم، عموماً در

 کشورهای توسعه‌یافته به کار رفته است، در این مقاله، با توجه به شرایط خاص

 اقتصاد ایران، با انتخاب روش «خودرگرسیون برداری ساختاری» (SVAR) به 

محاسبه هسته تورم پرداخته شده است. بردار بلندمدت تورم برآورد شده، نشان 

می‌دهد که فرایند تورمی در ایران، توسط درآمدهای نفتی و مخارج عمومی و از 

مسیر پول شکل می‌گیرد. با کمک روند مشترک سه متغیر درآمدهای نفتی، 

مخارج عمومی و نقدینگی، هسته تورم از قسمت موقتی تورم، یعنی پوسته تورم،

 تفکیک شده است. بر اساس یافته‌های این مقاله، برای مهار تورم، بایستی نقش

 درآمدهای نفتی و نوسانات آن‌را در تعیین متغیرهای حقیقی، مانند رشد اقتصادی 

و متغیرهای سیاست‌‌گذاری چون نقدینگی و مخارج دولت، محدود نمود و از طریق 

متغیرهای سیاستی، مثل مخارج عمومی و نقدینگی، تورم را مهار كرد. البته اتخاذ

 مجموعه این سیاست‌ها، اثر بازدارنده‌ای بر رشد اقتصادی ندارد.

 

  : 



:: مرتبط با: مقاله اقتصادی فارسی ısı رایگان , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , اقتصاد کلان ısı ,
:: برچسب‌ها: SVAR , روش روند مشترك , رشد اقتصادی , هسته تورم ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392

CAPM for estimating the cost of equity capital: Interpreting the empirical evidence

We argue that the empirical evidence against the capital asset pricing model (CAPM) based on stock returns does not invalidate its use for estimating the cost of capital for projects in making capital budgeting decisions. Because stocks are backed not only by projects in place, but also by the options to modify current projects and undertake new ones, the expected returns on stocks need not satisfy the CAPM even when expected returns of projects do. We provide empirical support for our arguments by developing a method for estimating firms' project CAPM betas and project returns. Our findings justify the continued use of the CAPM by firms in spite of the mounting evidence against it based on the cross section of stock returns.





:: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , اقتصاد بازار ، بورس ، کسب و کار، سرمایه ، بازاریابی ، بخش خصوصی ısı ,
:: برچسب‌ها: CAPM for estimating the cost of equity capital: Interpreting the empirical evidence , CAPM for estimating the cost of equity capital: Interpreting the empirical evidence We argue that the empirical evidence against the capital asset pricing model (CAPM) based on stock returns does not invalidate its use for estimating the cost of capital for projects in making capital budgeting decisions. Because stocks are backed not only by projects in place , مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه(CAPM) برای برآورد هزینه سرمایه سهام: تفسیر شواهد تجربی-e ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392

Estimation of the traffic accidents costs in Serbia by using dominant costs model

This paper presents estimation of the traffic accident costs in Serbia, based on original dominant costs model. Dominant costs model uses human capital approach and this model is developed for simple and quick calculation of the traffic accidents costs, because other simple methods as 1 million rules, are not suitable for estimation of the traffic accident costs in the countries with a low GDP per capita. Knowing the costs of traffic accidents is of crucial importance for establishing traffic safety to the level defined by the size of costs made as a consequence of unsafely. So, politicians, decision makers and stakeholders in the field of traffic safety often need quick estimation of the traffic accident costs and economic effects of the particular measures which are applied for decreasing the number and severity of traffic accidents. The estimation of the level of the traffic accidents costs in Serbia, based on the official data (from the Ministry of Interior of the Republic of Serbia) about traffic accidents in Serbia for 2008 is shown in this paper and the comparison between predicted and calculated value of the traffic accident costs for 2009 is also presented.




:: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , مطالعات فرهنگی اقتصادی isi , مطالعات اجتماعی اقتصادی ısı , اقتصاد صنعت , اقتصاد صنعت خودر سازی , اقتصاد خرد isi ,
:: برچسب‌ها: traffic accident costs , dominant costs model , human capital approach ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392

Estimating the import demand function for China

This paper estimates the import demand elasticity for China using three fully efficient cointegrating regressions and the autoregressive distributed lag (ARDL) method. This paper is the first to accommodate the perception of global risk in an investigation of the information transmission mechanism between the relationship import demand and its determinants in China. The empirical results show that real imports are cointegrated with domestic economic activity, real effective exchange rate, and the perception of global risk. Domestic income is found to have a significantly positive effect on imports. Contrary to theory, the real effective exchange rate carries negative coefficients, which suggests that a decrease in external competitiveness (appreciation) will decrease the level of imports in the case of China. One of the reasons for this may be the tied anti-dumping duty on some import items. Since the perception of global risk adversely affects China's aggregated imports, policy-makers should consider the degree to which the perception of global risk affects the implementation of trade policies.




:: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , اقتصاد سیاسی ، سیاست اقتصادی ، دولت ısı , اقتصاد صنعت , اقتصاد بازار ، بورس ، کسب و کار، سرمایه ، بازاریابی ، بخش خصوصی ısı , اقتصاد کلان ısı ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392

مرزبان حسین,اكبریان رضا,جواهری بهنام

در این مقاله استفاده از مدل‌های شبکهعصبی مصنوعی(ANN) و  برخی الگوهای متداول در زمینه پیش‌بینی 

نرخ‌ ارز, مورد آزمون و تحلیل قرار گرفته بدین صورت که، عملکرد پنج الگوی رگرسیون خطی در مقایسه

 با شبکه‌های عصبی مصنوعی, برای پیش‌بینی نرخ ارز اسمی (ریال ایران به دلار ایالات متحده آمریکا) مورد

 بررسی قرار می‌گیرد. الگوهای رگرسیون خطی عبارتند از روش باکس- جنکینز (الگوی میانگین متحرک انباشته خود همبسته)،

 فرایند گام تصادفی و سه تصریح مختلف بر اساس نظریه برابری قدرت خرید (PPP). هدف اصلی این مقاله، آزمون 

این فرضیه است که آیا شبکه‌های عصبی مصنوعی با توان براورد روابط غیرخطی، دارای نتایج بهتر و قابل مقایسه

 در پیش‌بینی نرخ ارز نسبت به الگوهای سنتی، به‌خصوص الگوی گام تصادفی‌اند یا خیر؟ مقایسه مذکور برای

 مشاهدات داخل نمونه، براورد الگوها و خارج از نمونه برای افق‌های پیش‌بینی رو به جلوی یک‌، شش و دوازده ماهه

 انجام می‌پذیرد. در حالت کلی، نتایج به‌دست آمده حاکی از دشوار بودن پیش‌بینی نرخ ارز, توسط الگوهای ساختاری

 اقتصادی است، این نتایج هماهنگ با مطالعات قبلی در این زمینه است. بدین صورت که الگوی(فرایند) گام تصادفی 

نسبت به الگوهای ساختاری پولی در پیش‌بینی نرخ ارز از عملکرد بهتری برخوردار است. در مقایسه مستقیم

 عملکرد مدل‌های(خطی) اقتصادسنجی ساختاری و سری زمانی با شبکه‌های عصبی(غیرخطی) و با داده‌های 

ماهانه، مدل‌های شبکه‌های عصبی مصنوعی به وضوح از قدرت بیشتری در زمینه پیش‌بینی نرخ ارز برخوردارند.


 

منبع:WWW.SID.IR




:: مرتبط با: مقاله اقتصادی فارسی ısı رایگان , مدلهای اقتصادی ısı , اقتصاد بازار ، بورس ، کسب و کار، سرمایه ، بازاریابی ، بخش خصوصی ısı ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392

Empirical anomalies based on unexpected earnings and the importance of risk adjustments ☆

The purpose of this paper is to reexamine Reinganum's study which indicates that abnormal returns could not be earned unexpected quarterly earnings information, and to document precisely the response of stock prices to earnings announcements. This study, using a very large sample of stocks and daily returns, represents the most complete and detailed analysis of quarterly earnings reports that has been performed to date. Our results are contrary to those of Reinganum and show that abnormal returns could have been earned almost any time during the 1970's. Our analysis also indicates that risk adjustments matter little in this type of work. Finally, we find that roughly 50% of the adjustment of stock returns to unexpected quarterly earnings occurs over a 90-day period after the earnings are announced.



click here for download-برای دانلود کلیک کنید






:: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , اقتصاد سیاسی ، سیاست اقتصادی ، دولت ısı , مطالعات فرهنگی اقتصادی isi , مطالعات اجتماعی اقتصادی ısı , اقتصاد خرد isi ,
:: برچسب‌ها: Empirical anomalies , risk adjustments ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392

Developments in International Franchising

In this article some of the recent developments in international franchising are analysed and their implications considered. The emphasis is on business format franchising which, although still less important overall than product and tradename franchising, has been growing at a faster rate, and there are prospects of conversions to the business format version in the oil industry retailing sector. The spread of international franchising has continued to extend, stimulated by the demand for franchising concepts at the consumer level, and by the active interest of a wide range of buyers of franchise systems in different countries who see franchising as providing new business opportunities. The international franchising scene has become more competitive however, as new local systems have continued to extend, stimulated by the demand for franchise concepts at the consumer level, and by the active interest of a wide range of buyers of franchise systems in different countries who see franchising as providing new business opportunities. The international franchising scene has become more competitive however, as new local systems have continued to arise in different countries, and some have begun international operations.




    :: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , اقتصاد سیاسی ، سیاست اقتصادی ، دولت ısı , اقتصاد صنعت , اقتصاد بازار ، بورس ، کسب و کار، سرمایه ، بازاریابی ، بخش خصوصی ısı ,
    :: برچسب‌ها: Developments in International Franchising , although still less important overall than product and tradename franchising ,
    ن : امیر صادقی
    ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392

    An Examination of Selected Marketing Mix Elements and Brand Relationship Quality in Transition Economies: Evidence From Vietnam

    This study examines the role of selected marketing mix elements in brand relationship quality in a transition economy, Vietnam. A model that incorporates perceived quality, attitudes toward advertising and public relations, and brand relationship quality was tested with a sample of 477 consumers in Ho Chi Minh City, Vietnam. The results showed that perceived quality is a key factor affecting brand relationship quality. In addition, attitudes toward advertising and public relations have impacts on both perceived quality and brand relationship quality. These findings suggest that managers should establish and deliver high-quality brands and should incorporate brand relationship quality aspects in their advertising and public relations programs in order to build high-quality brand-consumer relationships.






    :: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , اقتصاد بازار ، بورس ، کسب و کار، سرمایه ، بازاریابی ، بخش خصوصی ısı ,
    :: برچسب‌ها: Vietnam. A model that incorporates perceived quality , attitudes toward advertising and public relations , Vietnam. The results showed that perceived quality is a key factor affecting brand relationship quality. In addition , بررسی بازاریابی انتخاب ترکیب عناصر و کیفیت ارتباط با نام تجاری در اقتصاد گذار: شواهد از ویتنام ,
    ن : امیر صادقی
    ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392

    نجارزاده رضا,یاوری كاظم,شقاقی شهری وحید

    با گسترش بحث جهانی شدن، برخی اقتصاددانان به این باور رسیده اند كه بین المللی كردن بازارهای جهانی به ضرر كشورهای در حال توسعه خواهد بود. از این رو، در كنار بحث جهانی شدن، نقطه گرایی و تشكیل ترتیبات منطقه ای مطرح شده تا از این طریق این كشورها را در مقابل مشكلات جهانی حفظ كرده و ارتقای سرمایه گذاری و رشد را در درون منطقه میسر سازند.
    در این مقاله، پس از بررسی تئوری ها و ادبیات موضوع مشترك سه مبحث رشد اقتصادی، یكپارچگی و سرمایه گذاری مستقیم خارجی، در چارچوب الگوی اقتصادسنجی، آثار همگرایی اقتصادی و منطقه ای بر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رشد اقتصادی كشورهای اسلامی عضو منا مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. نتایج به دست آمده نشان می دهد كه همگرایی منطقه ای بین كشورهای اسلامی عضو منا بر افزایش حجم سرمایه گذاری مستقیم خارجی دو طرفه و نیز رشد اقتصادی كشورهای مذكور تاثیر مثبت دارد.


    منبع:WWW.SID.IR




    :: مرتبط با: مقاله اقتصادی فارسی ısı رایگان , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , مدلهای اقتصادی ısı ,
    :: برچسب‌ها: نجارزاده رضا , یاوری كاظم , شقاقی شهری وحید با گسترش بحث جهانی شدن , برخی اقتصاددانان به این باور رسیده اند كه بین المللی كردن بازارهای جهانی به ضرر كشورهای در حال توسعه خواهد بود. از این رو , در كنار بحث جهانی شدن , نقطه گرایی و تشكیل ترتیبات منطقه ای مطرح شده تا از این طریق این كشورها را در مقابل مشكلات جهانی حفظ كرده و ارتقای سرمایه گذاری و رشد را در درون منطقه میسر سازند. در این مقاله , پس از بررسی تئوری ها و ادبیات موضوع مشترك سه مبحث رشد اقتصادی , یكپارچگی و سرمایه گذاری مستقیم خارجی , در چارچوب الگوی اقتصادسنجی , آثار همگرایی اقتصادی و منطقه ای بر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رشد اقتصادی كشورهای اسلامی عضو منا مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. نتایج به دست آمده نشان می دهد كه همگرایی منطقه ای بین كشورهای اسلامی عضو منا بر افزایش حجم سرمایه گذاری مستقیم خارجی دو طرفه و نیز رشد اقتصادی كشورهای مذكور تاثیر مثبت دارد. منبع:WWW.SID.IR ,
    ن : امیر صادقی
    ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
    مهدوی غلام حسین,رستگاری نجیمه
     
     
     

    در این مقاله، محتوای نسبی و فزیانده اطلاعاتی ارزش افزوده اقتصادی

     در مقایسه با سود عملیاتی دوره جاری و جریان نقدی عملیاتی برای

    پیش بینی سود شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

     (نمونه ای شامل 133 شركت) بررسی شده است. نتایج پژوهش نشان

     می دهد كه سود عملیاتی دروه جاری، جریان نقدی عملیاتی

     و ارزش افزوده اقتصادی، توانایی پیش بینی سود عملیاتی دوره بعد را دارد،

     اما توانایی پیش بینی سود عملیاتی از بقیه بیشتر است. همچنین،

     بررسی محتوای فزاینده اطلاعاتی نشان می دهد كه ارزش افزوده اقتصادی

     نسبت به سود عملیاتی دوره جاری دارای محتوای فزایندهی اطلاعاتی نیست. 

    جریان نقدی عملیاتی دارای محتوای فزاینده اطلاعاتی اندكی 

    است، به طوری كه تنها در دو سال از سال های مورد مطالعه، قدرت پیش بینی

     سود عملیاتی دوره جاری را به میزان اندكی افزایش داده است. ارزش افزوده 

    اقتصادی نسبت به جریان نقدی عملیاتی دارای محتوای فزاینده اطلاعاتی

     است زیرا توانایی پیش بینی آن را افزایش داده است.

     

     
     




    :: مرتبط با: مقاله اقتصادی فارسی ısı رایگان , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , اقتصاد ورزش ,
    ن : امیر صادقی
    ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
    Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of luxury fashion brand ☆
    In light of a growing interest in the use of social media marketing (SMM) among luxury fashion brands, this study set out to identify attributes of SMM activities and examine the relationships among those perceived activities, value equity, relationship equity, brand equity, customer equity, and purchase intention through a structural equation model. Five constructs of perceived SSM activities of luxury fashion brands are entertainment, interaction, trendiness, customization, and word of mouth. Their effects on value equity, relationship equity, and brand equity are significantly positive. For the relationship between customer equity drivers and customer equity, brand equity has significant negative effect on customer equity while value equity and relationship equity show no significant effect. As for purchase intention, value equity and relationship equity had significant positive effects, while relationship equity had no significant influence. Finally, the relationship between purchase intention and customer equity has significance. The findings of this study can enable luxury brands to forecast the future purchasing behavior of their customers more accurately and provide a guide to managing their assets and marketing activities as well.





                                                                                      



    :: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , مطالعات فرهنگی اقتصادی isi , مطالعات اجتماعی اقتصادی ısı , اقتصاد صنعت , اقتصاد بازار ، بورس ، کسب و کار، سرمایه ، بازاریابی ، بخش خصوصی ısı ,
    :: برچسب‌ها: Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of luxury fashion brand ☆ ,
    ن : امیر صادقی
    ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
     

     


     
    جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

    .:: کلیک کنید ::.