تبلیغات
دانلود مقالات علمی pdf - رسانه های اجتماعی بازاریابی فعالیت مشتری سهام اند؟ بخشهای لوکس مد نام تجاری ☆
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :





Powered by WebGozar

Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of luxury fashion brand ☆
In light of a growing interest in the use of social media marketing (SMM) among luxury fashion brands, this study set out to identify attributes of SMM activities and examine the relationships among those perceived activities, value equity, relationship equity, brand equity, customer equity, and purchase intention through a structural equation model. Five constructs of perceived SSM activities of luxury fashion brands are entertainment, interaction, trendiness, customization, and word of mouth. Their effects on value equity, relationship equity, and brand equity are significantly positive. For the relationship between customer equity drivers and customer equity, brand equity has significant negative effect on customer equity while value equity and relationship equity show no significant effect. As for purchase intention, value equity and relationship equity had significant positive effects, while relationship equity had no significant influence. Finally, the relationship between purchase intention and customer equity has significance. The findings of this study can enable luxury brands to forecast the future purchasing behavior of their customers more accurately and provide a guide to managing their assets and marketing activities as well.





                                                                                  



:: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , مطالعات فرهنگی اقتصادی isi , مطالعات اجتماعی اقتصادی ısı , اقتصاد صنعت , اقتصاد بازار ، بورس ، کسب و کار، سرمایه ، بازاریابی ، بخش خصوصی ısı ,
:: برچسب‌ها: Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of luxury fashion brand ☆ ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.