تبلیغات
دانلود مقالات علمی pdf - بررسی بازاریابی انتخاب ترکیب عناصر و کیفیت ارتباط با نام تجاری در اقتصاد گذار: شواهد از ویتنام-e
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :





Powered by WebGozar

An Examination of Selected Marketing Mix Elements and Brand Relationship Quality in Transition Economies: Evidence From Vietnam

This study examines the role of selected marketing mix elements in brand relationship quality in a transition economy, Vietnam. A model that incorporates perceived quality, attitudes toward advertising and public relations, and brand relationship quality was tested with a sample of 477 consumers in Ho Chi Minh City, Vietnam. The results showed that perceived quality is a key factor affecting brand relationship quality. In addition, attitudes toward advertising and public relations have impacts on both perceived quality and brand relationship quality. These findings suggest that managers should establish and deliver high-quality brands and should incorporate brand relationship quality aspects in their advertising and public relations programs in order to build high-quality brand-consumer relationships.






:: مرتبط با: فروش مقاله علمی اقتصادی ısı , مقاله اقتصادی انگلیسی ısı پولی , اقتصاد توسعه و رشد ، گردشگری ، , اقتصاد بازار ، بورس ، کسب و کار، سرمایه ، بازاریابی ، بخش خصوصی ısı ,
:: برچسب‌ها: Vietnam. A model that incorporates perceived quality , attitudes toward advertising and public relations , Vietnam. The results showed that perceived quality is a key factor affecting brand relationship quality. In addition , بررسی بازاریابی انتخاب ترکیب عناصر و کیفیت ارتباط با نام تجاری در اقتصاد گذار: شواهد از ویتنام ,
ن : امیر صادقی
ت : دوشنبه 9 اردیبهشت 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.